Szpital Powiatowy w Zawierciu
zatrudni pracownika do Działu Zamówień Publicznych:
Opis stanowiska pracy
- kompleksowa obsługa postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
- udział w procesach komisji przetargowych w charakterze sekretarza komisji, w tym udział
w pracy komisji w zakresie badania ofert - sporządzanie dokumentacji z przeprowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
- archiwizacja postępowań zgodnie z wewnętrznymi procedurami
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Wymiar czasu pracy: pełny wymiar czasu pracy
Wymagania:
- minimum roczne doświadczenie w pracy związanej z udzielaniem zamówień publicznych po stronie Zamawiającego
- znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych do ustawy oraz ustawy o finansach publicznych.
- znajomość pakietu Office
- samodzielność i zaangażowanie
- dobra organizacja pracy, dokładność i terminowość oraz umiejętność pracy pod presją czasu
Wymagania preferowane
- doświadczenie w prowadzeniu postępowań przetargowych finansowanych ze środków UE
- znajomość specyfiki zamówień publicznych w branży medycznej
Oferty w formie CV wraz z oświadczeniem kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),prosimy składać:
w kancelarii Szpitala
lub
drogą elektroniczną na adres mailowy: kadry@szpitalzawiercie.pl do dnia 10 stycznia 2022 r.